artykuł nr 1

Rejestry, ewidencje, archiwa

  • księga uczniów, księga ewidencji dzieci,
  • księgi arkuszy ocen,
  • rejestr zarządzeń dyrektora szkoły,
  • dziennik korespondencyjny,
  • protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej,
  • uchwały Rady Pedagogicznej,
  • protokoły posiedzeń Komisji Socjalnej,
  • rejestr wydanych legitymacji uczniowskich,
  • rejestr wydanych zaświadczeń o wyniku egzaminu ósmoklasisty,
  • rejestr wydanych świadectw ukończenia szkoły podstawowej,
  • rejestr upoważnień,
  • rejestr akt osobowych,
  • rejestr wydanych kart rowerowych ( rejestr znajduje się w Referacie Oświaty),
  • rejestr wydanych decyzji w sprawie zwolnienie z zajęć wychowania fizycznego,
  • rejestr wydanych aktów nadania stopnia nauczyciela kontraktowego,
  • rejestr osób upoważnionych do przetwarzania danych, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926)
  • książka obiektu budowlanego,
  • księgi inwentarzowe i środków trwałych,
  • dokumentacja spisu inwentaryzacyjnego,
  • skontrum biblioteczne,
  • ewidencja świadectw szkolnych,
  • plany i sprawozdania,
  • rejestr  wyjść,
  • archiwum szkolne (rejestr akt osobowych zarchiwizowanych, akta osobowe, dokumenty wytworzone przez szkołę)

Zasady udostępniania

Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926)

Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie szkoły osobom upoważnionym na ich wniosek

Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:

Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie szkoły.